czwartek, 23 sierpnia 2012

Kolorowa trójkątna mgiełka

Kolejna z serii chust - mgiełek. Tym razem nie pętelkowa.
Włóczka to Alize Diva Batik - kolory zachwyciły mnie w motku i na zdjęciu w sklepie internetowym (dlatego zamówiłam kilka sztuk), jednak po wielu próbach stwierdzam, że w samym "wyrobie" nie wyglądają już tak, jak bym tego oczekiwała. Kolory zbyt mocno ze sobą kontrastują, a brak miękkich przejść między nimi.
Koniec końców wyszła taka oto duża trójkątna chusta. Typowa na lato/ciepłą wiosnę, bo za bardzo nie ma co w niej grzać. Na ramiona lub na szyję. Kolory nie dla mnie, ale mam nadzieję, że znajdę kogoś, kto ucieszy się z takiego kolorowego upominku.
Zostały mi jeszcze dwa motki... Kolory najlepiej oddane zostały na pierwszym zdjęciu.

(kliknij na zdjęcie aby powiększyć)



1 komentarz:

  1. Piękna chusta. Fajnie dopasowałaś wzór do kolorów włoczki. Gdyby były lżejsze przejścia między kolorami nie byłoby takiego super efektu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń